Veel gestelde vragen

Bestellen en betalen

Plaats de producten in uw winkelmandje via de knop in winkelmand. U kan een account aanmaken, met een reeds bestaand account bestellen of zonder account bestellen. 

In onze webshop is het mogelijk om direct veilig te betalen met IDeal, Bancontact of Paypal.

Alle bestellingen die op werkdagen voor 10:00 zijn geplaatst en waarvan de betaling is ontvangen worden nog dezelfde werkdag verzonden.

Leveren

Voor alle bestellingen die geleverd worden in Nederland met een bestelbedrag die exclusief de verzendkosten lager is dan €20,- rekenen wij €4,90 voor de verzending.
Voor alle bestellingen die geleverd worden in Nederland met een bestelbedrag die exclusief de verzendkosten hoger is dan €20,- rekenen wij geen verzendkosten.

Voor alle bestellingen die geleverd worden in België met een bestelbedrag die exclusief de verzendkosten lager is dan €40,- rekenen wij €9,90 voor de verzending.
Voor alle bestellingen die geleverd worden in België met een bestelbedrag die exclusief de verzendkosten hoger is dan €40,- rekenen wij geen verzendkosten.

Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst en betaald op werkdagen voor 11:00 en wanneer alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn dan verzenden wij uw bestelling nog dezelfde dag. Zijn niet alle artikelen op voorraad, dan wordt uw bestelling verzonden zodra uw bestelling compleet is. Mocht dit langer dan 3 werkdagen duren dan word u hierover geïnformeerd.

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met de track en trace code van uw bestelling. 

Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst en betaald op werkdagen na 11:00 of in het weekend en wanneer alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn dan verzenden wij uw bestelling de volgende werkdag. Zijn niet alle artikelen op voorraad, dan wordt uw bestelling verzonden zodra uw bestelling compleet is. Mocht dit langer dan 3 werkdagen duren dan word u hierover geïnformeerd.

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met de track en trace code van uw bestelling. 

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met de track en trace code van uw bestelling. 

Retourneren

Artikelen die voor u op maat zijn gemaakt, aangepast zijn of speciaal voor u besteld zijn kunnen niet worden geretourneerd.

Artikelen die niet naar wens zijn kunnen worden geretourneerd wanneer. U kunt uw retour aanvragen door een e-mail te sturen met uw order of factuurnummer en de reden van retournering naar info@kerstbalgraveren.nl. Of door het retourformulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Wanneer uw retour is goedgekeurd dient u een kopie factuur mee te sturen in de verpakking, zodat wij zien van wie de retourzending  afkomstig is.

Voorwaarden voor retourneren:
– De retouraanvraag wordt gedaan binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bestelling.
– Het artikel is ongebruikte, onbeschadigde en compleet in originele verpakking.
– Het product moet zo goed mogelijk in de originele verzendverpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
– Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met ons.
– De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.
– Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.

Heeft u onverhoopt een ander artikel ontvangen dan dat u heeft besteld? Meld dit dan zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen bij ons via een e-mail naar info@kerstbalgraveren.nl.

Vermeld in deze e-mail uw ordernummer, het artikelnummer waar het om gaat en een foto van het artikel dat u ontvangen heeft.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op voor een passende oplossing.

Garantie

Wij doen ons best om onze artikelen in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een artikel kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u een product beschadigd ontvangt. Meld dit dan zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 1 werkdag na aflevering van uw bestelling bij ons door een e-mail te sturen naar info@kerstbalgraveren.nl.

Vermeld in deze e-mail uw ordernummer, het artikelnummer waar het om gaat, het probleem en foto’s van de beschadiging.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op voor een passende oplossing.

Op al onze artikelen zit een jaar garantie, echter schade door ondeugdelijk gebruik valt niet onder de garantie.